arhivare electronica oradea

Servicii de arhivare electronica in Oradea

INFRASTRUCTURA
 
Pentru a putea oferi cel mai ridicat grad de securitate, disponibilitate si performanta, pentru serviciile de arhivare electronica, arhivele create sunt gazduite in DAVA Datacenter, de inalta performanta, securizat conform standardelor si cu redundanta la fiecare nivel de filtrare, procesare, transfer si stocare a datelor,cu un uptime de peste 99,9%.
 
Infrastructura Hardware este compusa din echipamente generatie 2014:
✓ Servere blade Dell M620
✓ Sisteme de stocare NetApp FAS2240 cu disk-uri tehnologie SAS
✓ Retea SAN redundanta cu switch-uri Dell M8024-k 10Gb
✓ Sistem de securitate FortiGate 200D (NGFW, IPS, AV, web filtering)
✓ Configuratie Redundanta BGP cu 2 provideri, folosind routere Juniper seria SRX
✓ Sistem de backup-to-disk care garanteaza consistenta aplicatiilor, folosind Veeam Backup and Replication
✓ Sistem de alimentare cu energie electrica dedicata cu o capacitate de peste 20 kW pentru echipamentele din datacenter, prevazut cu un UPS APC si un generator diesel cu autonomie de minim 24h pentru intreaga sarcina din datacenter. Sistem de comutare automata intre alimentare retea si alimentare generator.
✓ Auxiliare instalate: sistem de detectie si stingere incendiu cu gaze inerte, alarmare antiefractie, supraveghere video, sistem de control acces bazat pe carduri magnetice, paza permanenta 24/7
✓ Toate echipamentele sunt montate in rack APC 42U, asigurandu-se alimentarea cu energie si ventilarea necesara.
 
Caracteristici Dava Data Center
 
Climatizare: surse neintreruptibile de curent de tip modular, racire, monitorizare constanta a echipamentelor si a mediului
Protectie la incidente: sisteme de detectie si stingere a incendiilor, centrala de efractie
Alimentare curent electric: generatoare Diesel, UPS-uri
Securitate: paza fizica, sistem de supraveghere video
Internet: mai multi provideri de internet
Centru de administrare: suport prin call center, echipa tehnica de monitorizare si interventie disponibila 24x7

Arhivare electronica Oradea

Software-ul de gestionare a arhivei ELO Professional: sigur, eficient, simplu de folosit

Siguranta
✓ Arhivele sunt criptate la 128 de biti. Aveti acelasi grad de siguranta cu transferurile bancare on-line.
✓ Se lucreaza pe copii, pastrandu-se versiunile vechi ale documentelor. Nu aveti cum sa pierdeti documente sau sa stergeti din greseala.
✓ Acces in program pe baza de utilizator si parola. Asigurati confidentialitatea datelor prin acces limitat la baza de date anumitor utilizatori. Cei cu drepturi restranse de utilizare pot vizualiza doar anumite documente si nu pot modifica baza de date.
 
Eficienta
✓ Eliminati vrafurile de hartii din birou. Cu arhivarea electronica veti oricand la dispozitie toata arhiva, nu doar anumite documente care se consulta mai des.
✓ Se gasesc precis si rapid documentele. Orice cautare se face in cateva secunde. Precizia cautarilor este data de cuvintele cheie alese la inceputul lucrarii.
✓ Se pot face cautari si in continutul documentului. Documentele trec prin procesul de OCR (Optical Character Recognition), ulterior textul putandu-se copia intr-un nou document Word.
 
Simplitate
✓ Interfata intuitiva, in limba romana. Cautarea documentelor se face similar cu folosirea motorului de cautare GOOGLE.
✓ Prin serviciile de arhivare electronica aveti acces rapid si sigur la arhiva, de oriunde, pe baza de utilizator si parola.
✓ Scurtarea timpului de raspuns la solicitari din partea tertilor. De exemplu, timpul necesar cautarii sporurilor de vechime in statele de plata vechi se reduce la mai mult de jumatate.

DMS – Document Management System
✓ Ca solutie DMS moderna, ELO Professional este usor de integrat in programele existente pe calculator, fie ca este vorba de mediul Microsoft sau de sistemele CAD sau ERP existente. Un alt avantaj major al solutiei de document management este arhitectura de sistem orientata spre service SOA.
✓ ELO Professional utilizeaza standarde de interfete recunoscute la nivel mondial precum XML, http, SOAP, Web Services si multe altele.
✓ O solutie de document management complexa include automat si functia de workflow. Prin realizarea de workflowuri prestabilite se obtine o imagine de ansamblu asupra documentelor, informatiilor si a fluxurilor de lucru din companie. Controlul workflowurilor face ca procesele interne din companie sa fie mai transparente.

Workflow - Fluxuri de lucru
✓ ELO Professional include un modul puternic destinat fluxurilor de lucru, care va poate ajuta in controlarea eficienta a proceselor de afaceri. Obiectivul fluxurilor de lucru ELOeste de a permite gestionarea mai rapida si mai eficienta a proceselor de lucru. Pentru aceasta, sistemul ELO dispune de mai multe caracteristici. Cu ajutorul modulului de creatie grafica, procesele de lucru existente pot fi definite digital intr-un timp foarte scurt.Puteti defini simplu si rapid toate formularele cu care lucrati si aveti disponibile toate informatiile necesare gratie modulului „ELO Workflow Form“. Arhivare electronica in Oradea.